Udforsk DAHLs Digitale Services
Skræddersyede digitale løsninger
Intelligent kontraktstyring, digital porteføljeledelse, agile kontraktskabeloner, der tilpasses dit konkrete behov på baggrund af kunstig intelligens. Mulighederne er mange. Hos DAHL ibrugtager og udvikler vi løbende LegalTech-løsninger til stor gavn for vores klienter. Skal vi hjælpe dig?
Som led i vores arbejde med løbende at rådgive og servicere ambitiøse virksomheder og offentlige myndigheder har vi taget et bevidst valg om at arbejde målrettet med at udnytte potentialet inden for LegalTech. Når vi udvikler skræddersyede løsninger til konkrete virksomheder eller brancher, kommer vi helt tæt på klienten, så vi sikrer, at løsningerne matcher det konkrete behov. Vi viser, at LegalTech ikke bare er et smart ord, men at det kan omsættes til konkrete services, du kan bruge her og nu.
Vi ibrugtager og udvikler løbende nye systemer og løsninger. På systemsiden har vi blandt andet erfaring med at levere skræddersyede kundeløsninger, der matcher det konkret behov, som vores klienter har, eksempelvis:
- Design af kundeportaler til at facilitere klientsamarbejdet digitalt
- Kontraktportal, hvor skræddersyet indhold genereres ved hjælp af RPA-teknologi
- Strategisk IP-porteføljeledelse
Også i større transaktioner ser vi stor fordel i at bringe kunstig intelligens (AI) i spil, eksempelvis i den juridiske due diligence og i større datamining projekter, hvor data skal kortlægges og analyseres.
En række af vores systemer er modulære. Det vil sige, at systemet kan tilpasses og skræddersyes til vores klienters aktuelle og konkrete behov og ønsker. Vi har god erfaring med i samarbejde med flere af vores større klienter at skabe konkrete løsninger, hvor digitale værktøjer og juridisk viden komplimenterer hinanden og dermed fungerer som et brugbart værktøj, der understøtter hverdagen i organisationen. Ved et sådant samarbejde vil vi, typisk på et par workshops, udfolde systemets muligheder, konkretisere konkrete prioriteter, valg og fravalg samt lave en kravspecifikation. Alt dette resulterer i, at vi idriftsætter en pilot, som senere kan finde et bredere anvendelse hos flere brugere. Det er vores erfaring, at et sådant samarbejde ofte er særdeles kompetenceudviklende for vores klienter. De typiske gevinster, vi oplever hos vores klienter, er optimering af interne processer og generel professionalisering. I får således adgang til helt nye måder at gøre ting på, som udvikler nye relevante kompetencer, og dermed kan understøtte overliggende ambitioner om digitalisering og professionalisering.
Vores digitale services er naturligvis sikre og enkle at anvende.
Vil du vide mere?
Hvis du ønsker at vide mere om vores skræddersyede løsninger, kan du blot tage fat i din kontaktperson hos DAHL. Har du ikke allerede en fast kontaktperson, kan du kontakte vores kommercielle direktør Anders Madsen Pedersen.